srry!!

Hejjsan, srry för ag inte varit så aktiv:/ men jag lovar, Now im back!;))<3
Vad har ni gjort idag då??
själv så var jag med min granne (linnea) vi tog kort och spelade sims xD och smällde smällare,,
kolla hennes blogg om du inte har något serkilt för diig vett ja!;)) ( www.notisen.blogg.se )
ehmm... imorrn blir det att gäster kommer hit :D För det är ju nyår!! :D det blir inklusive linnea <3<3
Vad ska ni göra på nyår;))?
det kkanskie kommer en bild på vad jag ska ha på mig imon:D:)) men nu kommer lite bilder från idá:D
Här har ni MIN lilla sötnos <3<3 (linnea)
Här är när vi var ute och smällde smällare:D en blinkbomd;))<3
Här är jagxD haha
Komenteraaa!!!! ;))))

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hejsan matilda,, ja vi hade super kul idag och fina bilder ;)<3<3

2009-12-30 @ 22:46:01
URL: http://notisen.blogg.se/
Postat av: Linnea

hejsan,, ja de va kul idag:)) och fina bilder;)<3se imon

2009-12-30 @ 22:48:41
URL: http://notisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0