God Jul!! ;p

Idag är det Julafton:D  det betyder: Julklappar!!

haha, nae.. det handlar inte bara om klapparna utan om att umgås och ha kul!:D och kul är ju julklappar så det får gå för mig :D!
Vad härnder idag då?:
Jo, idag ska jag först åka till affären med mamma och köpa såna klappsettiketter..(såna man sätter på julklapparna och skrivernamn).. och sen ska jag också köpa skägg:O tomte skägg:O Jag ska vara TOMTE!
hahaha.. ajja man får offra sig för dem små som fortfarande tror på tomten -.-' (mina kusiner som är 3år och 1år)
sedan så ska jag kanske åka till farmor:) kanske om inte så ska vi vara hemma och städa lite. sen mot eftermiddan så kommer hela släkten typ.. och firar jul:D Och då ska man kolla på kalle anka ;) xD
hahhaahh.. jaja där får man offra sig för dem små igen ;) ajja, nu ska jag ner och öppna nån julklapp:D(det får alltid jag och min bror göra på morgonen sen får vi spara dem andra till kvällen när alla andra kommer)
Ha det bäst nu på julafton och Hoppas ni får det ni önskade er ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0